Voor meerdere CEO’s ben ik al langere tijd “ghostwriter”. Zo schrijf ik voor hen een blog voor op hun website of digitaal platform. “Mijn” blog voor Ted Meij van Blygold op www.installatieprofs.nl trok afgelopen maand bijna 5000 lezers en leverde hem tientallen reacties op en …heel veel gratis publiciteit.
Het blog van Ted ging over de waarheid van hybride systemen. Een onderwerp dat blijkbaar leeft in de installatiewereld, want 5000 lezers is – ook – voor dit digitaal platform, een ongekend hoog aantal. Een ander blog van mij, geschreven voor Hans Crone (CEO TA Crone), trok vorige maand ook veel bekijks, ruim 3500 lezers. Deze ging (zie afbeelding) over “nul op de meter”-woningen. Voor mij zijn deze blogs eens te meer het bewijs dat een goed geschreven, prikkelende tekst gretig aftrek vindt en tot veel (gratis) publiciteit leidt voor de onderneming. Mijn advies: start een blog. Ik wil u daarbij vanzelfsprekend graag helpen!
https://www.installatieprofs.nl/nieuws/de-waarheid-over-hybride-systemen