Klantcases maken we over en voor de klant. Dat zeggen we tenminste. In de praktijk zijn het vaak verhalen die vooral in het teken staan van ons, het bedrijf. Ze gaan over hoe goed wij zijn, hoe goed we het werk hebben gedaan en hoe goed we de klant hebben bediend. Lezen klanten deze cases? En overtuigen ze hen? Ik twijfel sterk en denk dat klanten vooral geïnteresseerd in de “echte verhalen”, in de “eerlijke klantcases.” Daarom sta ik bij het schrijven ervan ook stil bij eventuele verbeterpunten: wat kan volgens de klant misschien nog beter? Op dit moment schrijf ik voor twee opdrachtgevers een reeks klantcases. Daarbij teken ik de verhalen op uit de mond van de klant en spreek hen ook aan op eventuele tips voor het bedrijf. Dat levert interessante, overtuigende klantcases op. Waar andere klanten hun voordeel mee doen.
Wilt u klantcases die eerlijk en overtuigend zijn? Bel of mail mij: 06 14546166 of info@79.137.103.17