Eind deze maand geef ik in Utrecht een training over Zakelijk Schrijven. In deze 1-daagse schrijftraining, leer je teksten te schrijven die jouw doelgroep overtuigen en dus aanzetten tot de actie die jij van hen verwacht. Commerciële teksten staan vaak bol van de woorden en zinnen over het bedrijf (de zender). Over de identiteit en de prestaties van het bedrijf (omzet, aantal medewerkers), over de producten en diensten van de onderneming en .. over de USP’s (flexibel, professioneel, betrouwbaar, klantvriendelijk, maatwerk, etc.). De meeste teksten richten zich dus op de zender en niet op de ontvanger, terwijl ze daar juist wel voor bedoeld zijn! De workshop kost 195,- euro en is van 9.30 – 16.00 uur. Pak je kans en meld je nu aan! info@79.137.103.17

 

 

Programma:

–        Verschillen schrijven / praten en lezen / luisteren

–        Kenmerken zakelijk schrijven

  • Bedrijven <> klant
  • Product/dienst <> voordeel
  • Informeren <> Overtuigen/actie

–        Wie is mijn lezer? Omschrijf je doelgroep

–        Wat is je nieuwswaarde en bepaal je insteek

–        Hoe begin je en hoe eindig je? AIDA

–        Origineel, associatief schrijven

–        De 7 fixatiepunten

–        Verschillen tussen persberichten, webteksten, mailings en persberichten

–        Tips om te blijven schrijven, ook als de inspiratie even ontbreekt…

 

Waar en wanneer?

Deze 1-daagse training is op 3 december, van 9.30 uur tot 16.00 uur. Locatie is de Jaarbeurs Utrecht, op de 6e etage van het Beatrixgebouw.

 Kosten

Voor deze training in overtuigende teksten, betaal je € 195, –  excl. lunch en BTW en inclusief koffie en thee.