De meeste (grote) bedrijven beschikken tegenwoordig over een chatservice. U kent het fenomeen wel: Live chatten met een medewerker die niet alleen alles weet van het product of de dienst, maar die dit ook nog eens in een duidelijke tekst – en in een hoog tempo – aan u weet te melden. Nee dus…, de meeste chatservices worden bemensd door medewerkers die nauwelijks in staat zijn om snel, helder en foutloos te reageren. Terwijl chatten juist precies is wat de klant wil. Maar hoe zorg je voor de juiste toon en hoe kom kom je snel tot de kern en behoud je de regie over de chat? Op al deze vragen, geef ik met mijn chatservice-training de antwoorden.
Programma:
- je leert klantvriendelijk formuleren.
- je leert de vraag achter de vraag te herkennen
- je leert snel te reageren op een vraag
- je leert kort en bondig te schrijven
- je leert te schrijven voor lezers met taalniveau B1
- je leert te schrijven met de juiste toon
Inmiddels heb ik deze chatservice-training gegeven voor verschillende bedrijven, onder meer actief in (wind)energie en de bouwwereld.
Interesse? Bel of mail mij (0614546166 / info@79.137.103.17)